Pages

Search This Blog

Tuesday, February 14, 2012

Το διάγγελμα του φόβου

Ευτυχώς που η κ. Σάνα Ινγκραμ, Πρώτη Κυρία της χώρας,  σύζυγος του Έλληνα πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, δεν καταλαβαίνει ελληνικά. Αλλιώς,  θα είχε φοβηθεί ακούγοντας το διάγγελμα του συζύγου της. 
Τουλάχζιστον η δική μου γυναίκα φοβήθηκε. 
- Θα μείνουμε από μηχανήματα! 
- Έλα βρε μωρό μου, απαντούσα εγώ.
- Θα μείνουμε απο φάρμακα! Δεν θα έχω σίπραλεξ για τη κατάθλιψη!
-  Βρε αγαπούλα κόψτα να πάνε στο διάλολο, είπα εγώ.
- Θα μείνουμε απο πετρέλαιο!
- Έχουμε πάντα την αγάπη μας, έλεγα εγώ.
- Θα μείνουμε απο τρόφιμα!
- Αγάπη μου, ευκαιρία να αδυνατίσουμε, έλεγα εγώ.
Ξέρεις τι είναι να ονειρεύεσαι ένα ήσυχο σαββατόβραδο και ξαφνικά να μπάινει ο πρωθυπουργός μέσα στο σαλόνι σου και να τρομοκρατεί τη γυναίκα σου; Αυτή είναι η κόλαση κύριε πρωθυπουργέ!

Με όλο το σεβασμό όμως, εσείς το λύσατε έγκαιρα το πρόβλημα. Παντρευτήκατε τη μικρή (κάποτε) Ολλανδέζα που δεν κατάλαβε τι βγήκατε και μας είπατε εκείνο το βράδυ. Διότι αν κατλάβαινε σίγουρα θα είχε τρομάξει. ΄Όχι για τα "τρόφιμα, φάρμακα, μηχανήματα". Αλλά για το πως θα φύγετε όταν έρθει η ώρα!
  
thecomedyofpolitics

No comments:

Post a Comment

Followers

Popular Posts

Blog Archive