Pages

Search This Blog

Sunday, February 19, 2012

ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ;;;Συγκλονιστικό βίντεο

Αφιερωμένο σε όλους όσους εβαλαν τον απλό κόσμο να πληρώσει την κρίση και σε όσου νομίζουν ότι Διαμαρτυρία είναι λαικισμός.
Δάκρυα στα μάτια και ντροπή που ακομη και σήμερα μας κοροιδεύουν μπρος στα μούτρα μας.Ο άλλος κάνει ΚΑΝΟ. Αν ειναι δυνατόν. Μας έχουν γραμμένους στ’αρχίδια τους κανονικά. Δε μας λογαριάζουν καθόλου.
Ηταν μια διαμαρτυρία για το χαράτσι της ΔΕΗ την Παρασκευή 17/2 το πρωί στο Ηράκλειο στην Κρήτη.
Ηταν άνθρωποι μαζεμένοι. Η ΝΕΤ έκανε σύνδεση. Ειπαν επιχειρήματα, απόψεις σωστές, λογικές από αυτά που εχουμε ακούσει κι άλλες φορές.
Καποια γυναίκα όμως ήθελε να μιλήσει, να πει κάτι. Από αυτούς που ποτέ δεν είχαν φωνή
πουθενά. Ηθελε να τα πει, επέμενε και τελικά της δώσανε το μικρόφωνο. Ητανε πια στον αέρα. “Προσεκτικά” ακούστηκε να λέει ο Αρβανίτης. Κι εκεινη άρχισε να μιλάει… και να ραγίζει κόσμο…
 

“Να πιάσουνε ν’ακυρώσουνε το χαράτσι απ’τους φτωχούς.
Να δώσουνε τα λεφτά που ανήκουνε στους φτωχούς από τη σύνταξη γιατί τη δουλέψανε, δεν τη κλέψανε. Εμείς δε χρωστούμε πουθενάααα. ..Αυτοί που χρωστούνε να τα δώσουνε. Δεν έχω να φάω σήμερα. Ποιός με ρωτά; Πήγα να πάρω τη σύνταξη σήμερα που την έχω δουλεμένη. 32 χρόνια δούλεψα. Βαρέα ανθυγιεινά και μου λένε δε στα βάλανε. Τρώνε, πίνουνε, καλοπερνούνε, τα παιδιά τους, τα εγγόνια τους αυτοί, κι εμάς, μας έχουνε, στην πείνα.
Λοιπόν, πείνασα σα νάμουνα 14 χρονώ, τάζησα αυτά … γιατί γεννήθηκα το ’46 μετα τον πόλεμο. Λοιπόν. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ‘ΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ” Φωνάζει πια και μπουκώνει ο ήχος παραμορφώνει. Ο Αρβανίτης παρακολουθεί άναυδος. Οποιος είναι στη ΝΕΤ εκείνη την ώρα, εννιάμιση το πρωί ανατριχιάζει, το ίδιο και ΄γω! Συνεχίζει…
“ΔΕ ΧΡΟΥΣΤΑΩ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΊΑΑΑ… Να τα δώσουνε αυτοί που χρωστούνε(η φωνή της σπάει.Συγκίνηση). “Ο Βενιζέλος, ο Παπανδρέου, ο δώσουμε…Ειμαι άρρωστη ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΊΡΝΩ. ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ;; ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ…”
Σε λίγο ελπίζω θα υπάρχει και το βίντεο. Ειναι σοκ. Δεν υπάρχουν λόγια. Πραγματικά
πηγη

No comments:

Post a Comment

Followers

Popular Posts

Blog Archive